Sunday, May 18, 2008

HAPPY TEACHER'S DAY


16 Mei 2008 merupakan tahun ke 5 aku celebrate hari guru....tp thn ni mcm x syok sgt koz aku masih teringt insiden smlm.....mujur la anak murid aku bnyk bg hadiah..rs terubat gak.....rs ade yg masih menghargai aku walaupon tiap2 ari kena mrh ngn aku koz x hafal sifir....hehehe....anyway, tq anak2 didik ku..cikgu doakan korang berjaya walaupon korang br thn 2.....kejayaan korang, menggembirakan cikgu.......next week 20 mei 2008 korang nak exam.....takut nye akuuuuu.....ni la masanye cikgu blh tau either korang phm x ape yg cikgu ajo selama 5 bln nih....Good Luck to my pupils in 2 Siantan......i love u all...muahmuahmuah

1 comment:

azlanlin said...

Kebahagiaan dan kenikmatan seseorang guru wujud apabila kejayaan murid dapat dilihat di hadapan mata.

Walaupun begitu, usah dilupakan penerapan kekuatan EQ dalaman murid agar mereka bersedia mengharungi permasalahan yang bakal ditempuh di masa-masa akan datang...