Wednesday, November 4, 2009

Rindu


Salam...Hari ini saya rasa gembira dan seronok sangat sebab saya dapat 1 SMS daripada Cikgu Azni ( cikgu di SKKM). Mesejnya berbunyi :


Cikgu Azni : Salam...Kat cni dah abih exam. Murid2 Anim last year...alamdulillah 19 orang dapat 7A. Mira still no 1, wan 2, adli 3.


Saya reply:


Hanim : Salam...tahniah akak ajo diorang..sampaikan salam sy kat diorg..wish tahniah then akak ayat la sikit bg diorg smangat belajo...aina nadzirah cmn? alina?


Hanim : Bdk 3 Siantan brp org? Result 3 Siantan thn ni better than thn lps2 ek?


Cikgu Azni : 38 org. selalunye x lbh 10 dpt 7A. Result akak tertinggal kat sek so result ainaa dan alina akak x brp ingt....



Gembira dan terharu sebab Cikgu Azni sudi mengutuskan khabar gembira prestasi bekas anak-anak didik saya. Rindu sangat pada mereka. Rasa macam hendak terbang ke Kluang jumpa diorang wish good luck dan bagi semangat belajar kat diorang. Kalian sentiasa cikgu ingati dan sering cikgu titipkan doa semoga berjaya dunia akhirat. Tidak cikgu lupakan titipkan doa untuk anak-anak didik cikgu sekarang di SK Bt 3 Kuantan terutama murid-murid 1 UUM...semoga Allah bukakan pintu hati, murahkan rejeki terangkan hati dan lembutkan hati untuk kalian menjadi anak, murid dan hamba Allah yang maju dan berjaya...Amin

No comments: